Mijn Klacht:
Gisteren heb ik de Efteling bezocht, maar ik was teleurgesteld omdat er veel attracties gesloten waren, voornamelijk door storingen. Aangezien het 30 graden was, dachten we naar het watergebied Archipel te gaan zodat mijn kleinkinderen konden afkoelen en spelen. Bij aankomst bleek er echter geen water te zijn, wat hen erg verdrietig maakte. We hebben slechts drie attracties kunnen doen, wat niet in verhouding staat tot de prijs die we hebben betaald.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om een compensatie voor het teleurstellende bezoek.

