Mijn Klacht:
Tijdens mijn bezoek aan de Efteling heb ik meer dan een uur in de rij gestaan voor een attractie, terwijl de temperatuur 33 graden was en er totaal geen schaduw beschikbaar was. Dit is ondenkbaar, vooral voor senioren en kinderen die niet de nodige bescherming bij zich hebben. Het is zorgwekkend om te zien hoe bezoekers, waaronder ouderen, worden blootgesteld aan de zon zonder enige voorziening. Ik vind het belangrijk dat er meer schaduwplekken komen en dat ouderen voorrang krijgen bij het bezoeken van de Efteling, vooral als ze met kleinkinderen zijn.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om meer schaduwplekken in de wachtrijen en een betere behandeling voor ouderen, zodat zij ook van hun bezoek kunnen genieten zonder gezondheidsrisico's.

