Mijn Klacht:
Ik ben van 22 tot 24 juni naar Disneyland Parijs geweest met mijn dochter van 4 jaar. Tijdens ons bezoek waren er veel attracties gesloten, wat onze ervaring aanzienlijk heeft beïnvloed. Daarnaast waren er door de hitte aangepaste shows en parades. Hoewel ik begrijp dat dit soms noodzakelijk is, was het voor ons een teleurstelling omdat wij hadden gehoopt op een andere ervaring. Dit heeft onze tijd in het park minder leuk gemaakt dan verwacht.
Gewenste Oplossing:
Ik zou graag een compensatie willen voor de teleurstellende ervaring die wij hebben gehad tijdens ons bezoek.

