Klacht: Zomaar veranderen van adres en hiermee doorspelen van prive gegevens

op 10 augustus 2016 over Unive in de categorie Verzekering

Mijn partner en ik hebben een zorgverzekering gehad bij Unive.
Gisteren hebben wij ingelogd bij mijn unive en zagen wij dat een deel van onze verzekeringen goed op adres staan echter de zorgverzekering staat op een heel ander adres.. Wij zijn niet verhuist en wonen al jaren op hetzelfde adres. Wij hebben ook alles nagekeken bij de gemeente en hier staat alles ook goed.

Vandaag hebben wij contact gehad met de unive en deze geven aan dat unive zelf de adres gegevens niet aan kan passen en dat de gemeente dit alleen kan, echter bij de gemeente en mijn overheid is geen adreswijziging te bekennen.

De post van de zorgverzekering gaat nu dus naar een verkeerd adres, met als klap op de vuurpijl naar een persoon waar ik mijn gegevens absoluut niet wil hebben.

Ik vind het onacceptabel en zeer kwalijk dat door de unive dergelijke prive gegevens verkeerd verstrekt worden.

De mensen van de klanten service zijn in dit geval ook zeer kortaf en onbeschoft. De unive kan geen fout gemaakt hebben en een klacht kan niet ingediend worden bij de medewerker die men aan de telefoon heeft.

Nu wil ik van de unive weten wat er allemaal gebeurt is.

Wanneer is dit adres aangepast en door wie?
Welke post is er al naar dat adres gestuurd?

Nog geen idee

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Unive over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door m. Oogjes