Klacht: Zomaar vastleggen van een abonnement zonder toestemming

op 17 mei 2016 over XCLNT in de categorie Vaste Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn gebeld door xclnt met de vraag of wij intresse hadden om over te stappen , waarop wij geantwoord hebben de gegevens te mailen zodat we het kon bekijken , dus zonder enige toestemmjng gegeven te hebben.
Vervolgens krijgen wij een mail met de gegevens en later blijkend een regel erin dat als we binnen 10 dagen niet gereageerd hebben zij ervan uit gaan dat wij akkoord zijn.
Wij zijn niet akkoord hebben ook nergens voor getekend.
Wij krjjgen inmiddels wel facturen die wij overigens niet betalen.
Maar hoe komen we van xclnt af.
Ook als je belt wordt je onbeschoft te woord gestaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik van xclnt af ben

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar XCLNT over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door XCLNT in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat XCLNT een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

XCLNT

Heeft op 05 juli 2016 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Xera