Klacht: zolen los

op 23 januari 2018 over Bristol in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bristol over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bristol in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bristol een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bristol

Heeft op 16 februari 2018 om 11:41 geantwoord

Geboden Oplossing:

mevrouw heeft inmiddels een email ontvangen met daarin het verzoek om met de schoenen en de kassabon ( of kopie bankafschrift) terug te gaan naar de dicht bijzijnde Bristol winkel.
De filiaalmanager is op de hoogte van de komst van mevrouw en zal trachten de klacht naar tevredenheid op te lossen.

Bristol klanten service

Alle klachten die gemeld zijn door Monique rijkaart