Klacht: Zogenaamd leeg pakket retour

op 20 juni 2016 over Klarna in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn dochter heeft een 2e pillenpakket terug gestuurd en nu beweert jullie bedrijf dat ze een lege enveloppe heeft terug gestuurd. Het eerste pakket heeft ze betaald, maar het tweede niet omdat ze het retour heeft gestuurd! Jullie kunnen dan leuk een foto van een enveloppe opsturen die is open gemaakt, maar dat hebben jullie waarschijnlijk zelf gedaan! Zie wel meer klachten voorbij komen op internet namelijk! Nu heeft ze inmiddels ook aanmaning gekregen en ook die willen we niet betalen!

Gewenste Oplossing:

Als de factuur van de het 2e pillen pakket wordt verwijderd uit jullie bestand en zo ook de aanmaningen stoppen!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Klarna over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Klarna in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Klarna een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Klarna

Heeft op 21 juni 2016 om 10:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer,

Naar aanleiding van uw bericht heb ik zojuist telefonisch contact met u opgenomen.

In ons telefoongesprek hebben wij de situatie besproken, heb ik u uitleg gegeven over de retourvoorwaarden die de webwinkel hanteert en heb ik uitgelegd wat wij voor u gaan doen.

Ik wil u graag bedanken voor het aangename telefoongesprek en uw tijd.

Een hele fijne dag gewenst.

Groet, Vera

Alle klachten die gemeld zijn door Ana 1231