Klacht: zo werkt william schrikker

op 21 januari 2014 over William Schrikker Groep in de categorie Zorginstellingen

Onze zoon op 20 okt 2013 uit huisgeplaats door william schrikker groep.
onze zoon komt net voor kerst in het ziekenhuis te liggen met zware luchtweg infectie.
we krijgen een nieuwe gezinsvoogd toe gewezen die is dag 1 dat ze moet beginnnen meteen ziek .krijgen haar vervangster die het belangrijker vindt om eerst 3e toelichting te geven over de situatie .
onze zoon ligt in het ziekenhuis en je wordt totaal niet op de hoogte gehouden .
smoesje luidt!
We hebben geen telefoon nummer of email adress van jullie.
stuur je ze een mail dat je het via advocaat gaat uitvechten willen ze niet kunnen er zo ook wel uit komen .
tot heden hebben we onze zoon van nu 5 maanden niet meer gezien.

william schrikker groep moet compleet opnieuw in opleiding het zijn geen mensen die helpen maar je de gront of een hoekje in trappen.

grotere stap met dit verhaal over william schrikker groep gaan wij na de media zodat heel nederland belgie en duitsland kan zien hoe ze werken !

Media weg met william schrikker

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over William Schrikker Groep

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over William Schrikker Groep nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door onzezoonterug