Klacht: Zo slecht tele2

op 04 mei 2017 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Mijn oma had tele2. In aug 2016 is deze stilzwijgend verlengd, we hadden er geen erg in. In tussen in sept okt 2016 steeds geen verbinding. Niet bellen geen tv niets. Heb ik steeds gebeld, 2 nieuwe kastjes gehad en nog steeds niet werken. 3 weken geduurd. Dus ik wil het opzeggen, hun leveren niet wat ze beloven dus ik mag weg. Helaas voor ons het contract blijf bestaan.

Toen iemand van hoofdkantoor op de mail en de telefoon elke dag en uit eindelijk is de storing verholpen. Tot december en elke 2a3 weken weer storing. Steeds geeb beeld en niet bereikbaar.

Maart weer een week zonder verbinding gezeten en weer bellen, nieuwe kastjes en 2 monteurs later. Het lig niet aan uw aansluiting maar het is een groot probleem bij ons! Afijn, ik stuur een mail dat ik er nu helemaal klaar mee ben en ik dit contract wil beëindigen dat kon dit keer wel tegen 168 eur vergoeding. Oma moet namelijk betalen voor iets wat ze niet krijg. Elke maand netjes betaald en geen goede verbinding hebben.
Lijkt mij contract breuk maar volgens tele2 heel normaal om zo je klanten te behandelen.

Door dat oma geen gebruik kan maken van haar telefoon kan ook de alarmcentrale niet gebeld worden. Oma is zwaar invalide, maar ook daar heeft tele2 geen boodschap aan.

Ik heb nu een ander abonnement genomen, en oma is weer bereikbaar en kan gerust tv kijken.

Tele2 is alles behalve klantvriendelijk en coulance heeft het nog nooit van gehoord. Ik betaal die 168 eur dus niet, ik vind dat na alles wat ik heb moeten doen vrije dagen nemen voor monteur en al het bellen dat wij eigenlijk een bedrag zouden moeten krijgen.

Kostenloos gesteld worden

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ramoon36