Klacht: Zitten vast aan een puzzelbrein abonnement tegen onze wil

op 12 september 2017 over Calatus B.V. in de categorie Boeken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Zoon van 14 krijgt ineens een puzzelbrein met factuur met de post. 75.30 voor 7 exemplaren. Geen idee hoe ze aan zijn adres komen, hij heeft zich nergens voor ingeschreven. Hij is erg geschrokken, was behoorlijk in tranen en voelt zich enorm opgelicht. Voor de zekerheid zijn email nagelopen in de hoop iets te vinden van puzzelbrein met hoe dit abonnement tot stand gekomen is, niets gevonden. De factuur zullen we niet betalen, puzzelbrein wensen we niet te ontvangen.

Gewenste Oplossing:

Als dit abonnement per direct wordt ontbonden, zonder kosten voor ons, en ze stoppen met het oplichten van (jonge) mensen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Calatus B.V.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Calatus B.V. nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht spamber

1 jaar geleden - Helaas te horen gekregen dat Calatus onze klacht niet in behandeling zal nemen. Toch zie ik meerdere klachten die op hetzelfde neer komen. Calatus smeert een abonnement aan zonder dat iemand er om vraagt. Dat kan toch niet? Ik heb ze ook direct gemaild, tot nu toe geen reactie. Is aangifte doen een optie?

Reactie van de melder van de klacht spamber

1 jaar geleden - Vanmiddag toch antwoord van Puzzelbrein. Het abonnement wordt per direct ontbonden omdat het was afgesloten met een minderjarige, wat wettelijk gezien niet mogelijk is. Factuur wordt ontbonden en wij zijn er vanaf! Heel erg opgelucht!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Calatus B.V. in behandeling genomen

Bericht van Calatus B.V.

11 maanden geleden - Geachte heer/mevrouw, Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement blijkt reeds te zijn stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen. Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost. Met vriendelijke groet, Klantenservice

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Calatus B.V. een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Calatus B.V.

Heeft op 21 september 2017 om 15:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Abonnement is reeds stopgezet en gecrediteerd. Dit is middels onderstaand bericht via email aan de klant doorgegeven.

Geachte heer/mevrouw,
Uw klacht is doorgegeven en uw abonnement blijkt reeds te zijn stopgezet en gecrediteerd, mocht u nog iets ontvangen, dan kunt u dat vernietigen.
Wij hopen, dat uw klacht hiermede naar tevredenheid is opgelost.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door spamber