Klacht: Zit een scheur in het air gedeelte

op 01 september 2016 over Nike in de categorie Sportmerken

Goedenavond , ik ben vanmiddag naar mijn locale Footlocker geweest omdat ik een probleem heb met mijn (nieuwe) schoenen. Het probleem is namelijk dat het gedeelte air van de air max bij mij is gescheurd ( alleen bij de linker schoen) waar door ik nu naar binnen loop en dat is geen lopen. De jongen die er vandaag werkten heeft mij deze link gegeven om contact met jullie op te nemen zodat jullie er naar konden kijken want hij kon er niks aan doen. Hij heeft mij verteld om jullie ook foto’s te sturen van de schoenen dus die staan hier onder.
Het gebeurde gister avond toen ik op straat liep ( een verharde weg ) en ik merkten dat ik naar binnen liep en ben ik gelijk naar huis gegaan en heb der niet meer op gelopen. Zo als u ook kunt zien zijn de schoenen nog in goede staat en ben ik er zuinig op. De scheur is ook niet gekomen door dat ik ergens langs ben gegaan of ergens in heb gestaan. De schuur zit echt op de naad zelf. Ik hoop snel iets van u te horen.

Raymon van Holland

Als ik een nieuwe krijg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Nike

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Nike nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Raymonvh