Klacht: Zijdemat grijze lak van Flexa hardt niet uit

op 04 juli 2017 over Flexa in de categorie Producten

Tot twee Keer toe beschildert met deze lak. Eerste keer met Flexa primer. Tweede keer met Sikkens primer. Goed ontvet en heb al twintig jaar ervaring, maar heb dit nog nooit gehad. Verf blijft plakkerig en zeer zacht. Ook na twee maanden. Als de zon er op schijnt, plakt het zo aan je handen. Let op, dit probleem heb ik alleen met de grijze lak. Ik heb ook witte (RAL 9010) gebruikt en die wordt goed hard. Wat kan de oorzaak zijn? Het gaat dus hier om Flexa Strak in de Lak , 1026 antraciet zijdelings op terpetinebasis. Dank u

Als ik weet wat de oorzaak kan zijn..

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Flexa

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Flexa in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Flexa een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Flexa

Heeft op 05 juli 2017 om 09:18 geantwoord

Goedendag mijnheer van de Pavoordt,

Vervelend om te lezen dat u dit is overkomen na gebruik van ons product Flexa Strak in de Lak. Inmiddels hebben we telefonisch contact gehad waarbij ik een en ander uitgelegd heb. En ook hebben we besproken hoe dit op te lossen.

Dirk van der Meer

Technisch adviseur en opleider
AkzoNobel Decorative Coatings BV.

Heeft op 08 juli 2017 om 10:28 geantwoord

Oplossing werkt helaas niet. Heb met verschillende ondergronden getest, maar verf blijft plakkerig. Ik vraag me af of het niet aan de specifieke kleur ligt. Ik kan de pot eventueel opsturen, als u dat wilt, om te bekijken. Het is mij een raadsel. Heb een 0,75 pot en een klein potje. Allebei met hetzelfde probleem..
M.vr.gr
Jos