Klacht: Ziigo nooit verbonden

op 10 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Ziggo altijd verbonden ? Wat een ongelooflijke bagger slogan in onze situatie
Bij Ziggo zit u goed, nog zo’n mooie slogan, dan moet je wel zitvlees hebben dat heel lang meegaat”
Vanaf Maart hebben wij contact met Ziggo over het overzetten van een abonnement, van familie van ons. Het is wellicht niet het gemakkelijkste om van 3 adressen 1 te maken waarvan er ook 1 zakelijk is, maar toch het is geen enkel probleem egt uw medewerker. Ja het is “Ziggo altijd verbonden” toch mevrouw, zeker als we aangeven dat deze mensen ook al op leeftijd zijn en dat de man des huizes zwaar ziek op bed ligt en contact moet hebben met zijn omgeving. Natuurlijk wij zorgen ervoor. De eerste dag lijkt het goed, TV gaat over op het nieuwe adres en telefoon doet het, maar schijn bedriegt. Eerst valt de tv uit ( zo’n beetje het enige wat hen met de buitenwereld verbind ) en daarna de telefoon. Even bellen ( mobiel want 1200 werkt ook niet ) met een vriendelijke medewerker zorgt ervoor dat de TV heel snel weer aangaat, complimenten, maar de telefoon moeten we even uitzoeken daarvoor moet u namelijk bij Ziggo zakelijk zijn. Vanaf dan kunnen we eerst helemaal niets, na een paar weken kunnen we wel gebeld worden, maar niet zelf bellen. Dan begint de maandenlange ellende van het kastje naar de muur van zakelijk naar consumentenlijn en weer terug. Steeds maar weer zelf mobiel bellen, want je kunt met 1200 ook niet naar zakelijk bellen en daar worden we steeds maar weer heen en weer gestuurd en doorverbonden enz. enz. enz. Wat men regelt is in ieder geval dubbele abonnementskosten die gewoon afgeschreven worden maar waarvan je de factuur niet kunt inzien, het zakelijk abonnement is namelijk al beëindigd want u bent nu particulier ! Hmm toch vreemd dat je dan steeds naar zakelijk gestuurd wordt? Hmmm vreemd als je vanaf Maart nog steeds incasso’s krijgt van een zakelijk abonnement. Verschillende medewerkers beloven dat het binnen 72 uur is opgelost, dat het 1 April is opgelost, dat het in Mei ( bevestiging via mail) wel goed komt, maar er is een storing, dat het per 1 juni ( meerdere bevestigingen per mail)is opgelost, dat het 1 juli ( en weer een bevestiging per mail ) is opgelost, Steeds moeten we om het opgelost te krijgen maar een pakket met decoder aannemen (1x), of dat we het pakket maar aannemen met het nieuwe modem ( 4 x ). Dat aannemen en bevestigen van het nieuwe pakket is volgens mij de manier om het gesprek te beëindigen en het probleem vooruit te schuiven, hopende dat een andere collega het dan wel op gaat lossen. Ziggo medewerkers geven aan dat men wel terugbelt ( noteren een 06 voor de zekerheid ) en dat doen ze dat natuurlijk niet, of ze zetten je in de wacht gaan even overleggen maar na een minuut of 30 wachten krijg je helemaal niets meer, de verbinding wordt verbroken, hoezo “altijd verbonden” Ziggo ? Op 1 Juni lijkt het dat Maartje Sterk ( zeer vriendelijk dame overigens ) het heeft geregeld, we krijgen € 192, – terug van fout afgeschreven bedragen van het reeds beëindigde zakelijke abonnement omdat dat al vanaf 05-03 is opgezegd! We krijgen hoiervan ook een bevestiging per mail , echter nog niet het geld, ondertussen hebben we alweer een 2de mal met een bedrag van € 254,31, want de kosten lopen natuurlijk gewoon door bij Zigo, want bij “Ziggo zit je goed“ Iris ten Bhömer bevestigd dit ook netjes per mail, helaas lukt het Ziggo niet dit over te maken want het rekeningnummer klopt niet , mmm ook vreemd als men wel kan afschrijven. Oeps er komt weer een mail, een bevestiging dat het telefoonnummer per 22 Juni dan eindelijk aangaat, maar helaas, maar nog wel even eenmalige activatiekosten van € 17,50 worden afgeschreven, ok maar ze hadden toch niet het juiste rekeningnummer? Vandaag maar weer gebeld voor de denk ik 30ste keer maar dat zal Ziggo wel weten want ze nemen dit op voor trainingsdoeleinden. Nog maar even bellen of het echt gaat lukken, ja natuurlijk mevrouw dit hebben we toch afgesproken dus wat een rare vraag zit u nu maar even die dagen uit dan komt het goed. Je raad het al natuurlijk komt dit wederom niet goed, wat een ongelooflijke bagger service. Dus maar weer bellen, we gaan dezelfde riedel in en krijgen weer een bevestiging dat het dan echt 1 Juli gaat werken. Voor de zekerheid bellen we maar even want je weet het niet met “: Ziggo altijd verbonden“ en krijgen we een zeer geïrriteerde vrouw aan de telefoon, helaas hebben we niet haar naam want anders had ik haar hier aan de schandpaal genageld, zei bracht het verhaal bijna zo alsof wij degene waren die dit verkeerd deden wat een ongelooflijke trut was dat en ze zou ons trouwens ook nog terugbellen maar helaas ook niet gedaan. Dan maar weer deze week bellen want we zijn alweer op 9 Jli gekomen, wederom gaan we in de wacht en geeft Mw. Maijugra aan dat ze even moet overleggen een leidinggevend gaan we niet krijgen, iemand die het kan oplossen zoals altijd ook niet.Ze krijgt het net als ieder ander niet opgelost, de vraag van bij wie we dan moeten zijn heeft ze geen antwoord op en we moeten……het maar even uitzitten. Het lijkt erop dat de woorde , even uitzitten, error op de lijn, terugbellen e.d. in een training zijn gebruikt want iedereen die we spreken gebruikt dezelfde onzinnige taal. Wederom zit er dus een error dwars, ik denk dat de error begint bij de heer Ruben Uppelschoten Directeur Klantenservice dat schrijft hij tenminste onder alle brieven met een hoofdletter bij Klantenservice nou die service is ver te zoeken, dus begin maar eens met een kleine letter dat is zelfs nog te groot. Oja ons klantnummer is 13703236, in alle logs die u heeft bijgehouden staat ons 06-nummer wat u al heel vaak terug zou bellen, daarin staat ook het rekeningnummer waarop u al heel lang alle kosten zou vergoeden, ook van onze mobile telefoontje want ja wij kunnen niet bellen met zakelijk via 1200 en dat moeten we volgens uw klantenservice wel weer doen. Ik ben benieuwd of u gaat reageren, of u net zo snel bent als alle mails, brieven, setupboxen, modems en al die andere ellende die wij van u krijgen, Ziggo altijd verbonden ???

als de tefoon het doet

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door tinyengyni