Mijn Klacht:
Vorige week zaterdag ben ik verhuisd en ik had ervoor gezorgd dat er een installatiepakket van Ziggo op de deurmat lag bij de overdracht. Wij installeren het pakket en NUL resultaat, dus Ziggo bellen. Er moet een monteur komen, maar die kan niet eerder dan donderdag. Ze konden alleen maar een databundel van Vodafone bieden en verder niets, dus ik moest het zelf maar uitzoeken.
Na enkele dagen werken in het indoor krijspaleis (terwijl mijn zoon speelde), kwam eindelijk afgelopen donderdag de monteur. Hij had het in 2 minuten klaar en vertrok weer. Dezelfde avond nog viel het internet al om de paar uren uit. Er werd ons verteld dat het tijd nodig had en ik moest maar even wachten. Vrijdag nog steeds hetzelfde probleem. Ik weer bij Ziggo inchecken en er kon opnieuw pas een monteur komen op aanstaande donderdag.
Gelukkig hadden we nog internet, dus die keren dat het uitvalt is wel lastig, maar daar doen we het dan maar mee. Nu zijn we inmiddels zondag en nu hebben we helemaal geen verbinding meer. Mijn hotspot heb ik al opgehoogd (bijna 30 euro per maand extra), maar dit is niet te doen als je een online bedrijf runt. Ik heb opnieuw aan de bel getrokken en dan vertelt zo’n onbekwame klantenservicemedewerker je doodleuk dat je maar ‘een beroep moet doen op je engelengeduld’ en wachten tot donderdag.
Het is toch niet normaal dat je kiest voor een zakelijke verbinding, zodat er snel een oplossing komt in geval van problemen, maar dat dit nu al de tweede week is dat we zonder een goede verbinding zitten? Als het probleem eenmaal is opgelost willen ze praten over een vergoeding, maar daar heb ik toch niks aan. Ik heb klanten die zitten te wachten en ik betaal niet voor niets voor een zakelijke verbinding.
Gewenste Oplossing:
Ik wildat er morgen direct een oplossing komt. Dit is nu week twee en ik word én niet serieus genomen én ze vinden het super normaal dat je gewoon zo lang zonder internet zit, als bedrijfseigenaar. Ik vind dit onacceptabel.