Klacht: VERSCHRIKKELIJKE Service

op 26 juni 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

op 18 juni zou de overstap vlekkeloos gaan volgens de telefoniste en zou ik niet zonder internet komen te zitten.
De eerste dag had ik al meteen geen verbinding en mijn vorige provider was er ook mee gestopt dus toen al een volledige dag zonder internet gezeten.
Toen de verbinding er eindelijk wel was, scheen de verbinding regelmatig weg te vallen en had ik haperig tv beeld.
Hierover gebeld en de medewerker zou wat instellingen hebben aangepast waardoor de verbinding wel stabieler zou zijn. Niks van waar. Tv hapert nog steeds.
In de slaapkamer is er helemaal geen wifi bereik. Terwijl het om een woning gaat van nog geen 50m2. Een power promise monteur kan ziggo niet sturen vanwege de corona, maar als ik helemaal geen verbinding zou hebben dan kon dat ineens wel. Ik gaf ook aan dat ik geen verbinding heb in meerdere ruimtes, maar de reactie was: u heeft in de woonkamer verbinding dus daar kunt u er gebruik van maken. Ten eerste is dat niet te doen als je met 6 personen op hetzelfde adres woont en moet videobellen en ten tweede is dat een super dom antwoord want dit is niet waarvoor ik bij jullie het dubbele betaal.
Een wifibooster sturen kon hij alleen doen als ik 2 euro extra per maand zou willen betalen en anders kon hij niks voor me betekenen. Dus ziggo kan zijn eigen belofte niet nakomen en daarvoor moet ik uiteindelijk betalen?
Belt er een sales persoon van ziggo om te vragen of ik er ook een Vodafone mobiel abonnement erbij zou willen en toen ik aangaf dat ik bij ziggo veel problemen heb, stuurde hij wel meteen een wifi booster.
De wifi booster heb ik geïnstalleerd, maar werkt voor geen meter.
De normale draadloze snelheid via de modem is 243 mbs en via de wifibooster is dat 8mbs. Vandaag gebeld met de klantenservice krijg ik vervolgens te horen dat hij het heel normaal vindt om 8mbs via de wifibooster te krijgen terwijl ik betaal voor 250mbs. Dat het iets lager uitvalt snap ik ook wel, maar probeer me niet wijs te maken dat 3% van de beloofde snelheid ‘normaal’ is. Vervolgens schuift hij het ook op de coronacrisis en dat hij daarom geen monteur kan sturen. Nogmaals ze sturen wel monteurs als het probleem in hun ogen ernstig genoeg is.
Uiteindelijk geef ik aan een klacht te willen indienen krijg ik het volgende te horen: wat wilt u met uw klacht bereiken? Wij kunnen op dit moment niks voor u betekenen.
Ik geef aan dat ik de beloofde service graag wil hebben want juist in de coronatijd is internet heel belangrijk. Geeft hij aan dat ik gedeeltelijk internet heb en dat ik het daarmee moet doen. Als ik dan vraag om een compensatie tot dat het probleem wordt opgelost, reageert hij met 4x nee. Dus ik ontvang gedeeltelijk diensten, maar betaal er wel de volle prijs voor? Daar antwoord hij simpelweg met ja op.
Kort samengevat, instabiele internet verbinding, haperig tv beeld en een ramp van een klantenservice.
Ik heb oprecht spijt dat ik ben overgestapt.

Het enige wat ik vraag is dat jullie leveren wat jullie beloven. Als jullie dat niet kunnen (tijdelijk) dan verwacht ik op z'n minst een compensatie.
Vanaf dag 1 alleen maar ellende gehad.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door El Sayed Ali