Klacht: Verkeerde afrekening

FIEKEBAK29 op 27 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via Breedband een contact afgesloten. Voor de eerste 3 maanden voor 34.95 per maand. Daarna 45,95 euro. Dit pakket
Ziggo Connect Start & Play Start € 27,25
Kabeltelevisie aansluiting € 18,70
Totaal per maand € 45,95

Nu opeens moet ik 60,74
Abonnements kosten +
Overige abonnementen
Ziggo Bellen.

Daarnaast heb ik nog steeds niet mijn borg terug. Ze zeggen dat ik daar 8 weken op moet wachten. Dat vind ik belachelijk veel. En zeker nu ze verkeerd abonnement afschrijven.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als ze alles terugdraaien, abonnement aanbieden zoals ik heb afgesloten.
Of februari gratis aanbieden en daarna het abonnement stopzetten.
Dan kan ik overstappen op een andere aanbieder.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door