Klacht: Valse informatie en onnodige kosten

op 14 april 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wordt gebeld voor tevredenheidsonderzoek. Ik geef aan dat ik niet blij met stoppen aanaloog. Antwoordt: duurt nog 1,5 tot 2 jaar in uw gebied
Volgende dag e-mail afsluiting analoog per 08-05-18
Ik heb 2 DVD-recorders. Ik ben nu verplicht om over te stappen van TV start naar TV compleet om nog te kunnen opnemen. Extra kosten per maand!
Ik vraag om 2 mediaboxen XL. Zullen gestuurd worden. Wordt gebeld dat er maar één geleverd kan worden. Er is geen oplossing voor opnemen boven.
Via Messenger gevraagd of een Humax 5200 een oplossing is.
Geen probleem. Kan zo geïnstalleerd worden met de Smartcard reeds in mijn bezit.
Gisteren de Humax gekocht. Vandaag 1,5 uur bezig geweest samen met Coolblue om te installeren. Lukt niet. Coolblue denkt dat het aan het apparaat ligt en kan deze omruilen.
Bel voor alle zekerheid nog even met Ziggo.
Meneer er kan geen enkele recorder op ons netwerk aangesloten worden met uitzondering van onze eigen mediaboxen. Dus ook de Humax niet. Foutje van mijn collega.
Met andere woorden:
Er kan alleen in de huiskamer opgenomen worden. Boven kan niet meer.
Ik ben voor niets naar Amsterdam gereden om een Humax te kopen en ben hier nu 1,5 uur bezig geweest om deze niet te kunnen installeren
Kan dus straks weer terug naar Amsterdam om de Humax weer in te leveren.
Totaal geen service dus meer voor mensen die op twee plekken in huis willen kijken en opnemen.

Twee opnamemogelijkheden vergoeding voor de onnodige tijd

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door taxikemperman