Klacht: Slechte overstapservice en geen actief wifi-modem

Lars19847 op 24 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 oktober 2016: wij zijn in de ziggo winkel in Arnhem geweest om ons als nieuwe klant aan te melden bij Ziggo. Dit was geen Probleem, wij hebben samen met de medewerker een pakket samen gesteld. De medewerker bood ons aan om gebruik te maken van de overstapservice. Dit hebben wij gedaan. Dit zou betekenen dat Ziggo voor ons onze toen huidige provider; KPN zou opzeggen. Wij zullen vanaf 6januari lid zijn van ziggo, en opgezegd zijn bij KPN.

28december 2016
Vandaag hebben wij met de post de hardware van ziggo geleverd gekregen.

6januari 2017
KPN loopt af. We instaleren de spullen van Ziggo. Dit blijkt om 10:00u \’s ochtends al niet te werken.
De klantenservice medewerker geeft aan dat ons wifi modem nog geactiveerd moet worden. Dit zal binnen 24u gedaan worden. Dat het modem niet werkt, is bij Ziggo al bekend op 24december 2016, toch sturen ze het pakket op op 26december 2016.

Doordat het modem niet werkt; hebben wij (2personen) extra databundels voor onze telefoons moeten aanschaffen. Ook heeft Ziggo ons niet opgezegd bij KPN omdat ze dat pas doen als al onze diensten werken. Maar in de brieven die wij van Ziggo hebben ontvangen staat dat wij vanaf 6januari 2017 weg bij KPN zullen zijn.

Nu komt KPN met rekeningen; wij zouden van 8januari tot 7februari de pakketkosten moeten betalen. Want volgens KPN zijn wij nog lid, want Ziggo heeft ons niet opgezegd bij hem.
Wij betalen deze niet omdat wij vanaf 6januari al geen gebruik meer maken van KPN

Om een lang verhaal flink in te korten:
De afgelopen 2,5 week hebben wij om de dag contact gehad met Ziggo om te vragen hoe of het met het modem gesteld is: status; niet actief en wanneer het verholpen wordt is een raadsel.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn modem werkt, waardoor wij gebruik kunnen maken van de huistelefoon, de on demand diensten van de horizon-box, van het bekabelde internet en van wifi internet. En wanneer er een compensatie komt van de gemaakte kosten voor de extra databundels die wij hebben moeten nemen voor onze mobiele telefoon omdat wij thuis geen gebruik hebben kunnen maken van de Wifi. En dat KPN opgezegd wordt door Ziggo, zonder dat wij hier extra kosten en nog meer hinden van ervaren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door