Klacht: niet op te lossen foutmelding

Ontmoedigd op 23 januari 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sedert 15/12/16 bezig om storing opgelost te krijgen. Probleem ontstond na uitleveren vervangende horizon box. Deze liet zich niet instaleren en sedertdien ben ik in gesprek met Ziggo om dit op te lossen. Inmiddels een specialcasemanager toegewezen gekregen, echter probleem nog steeds niet opgelost. Wij zijn verstoken van internet, vaste telefonie en interactieve tv. Probleem ligt in een zogeheten”swapfile” en dat laat zich niet oplossen. Aan de kant van Ziggo blijft het “verdacht stil” en moeten wij maar lijdzaam – samen met nog een 1000 talgebruikers – wachten tot dit probleem is opgelost.

Gewenste Oplossing:

Een volledig werkend syteem en uiteraard financiele compensatie vanaf 15/12/16 tot aan moment van naar behoren functioneren van mijn Horizon box. Dan heb ik het nog niet gehad over compensatie van de ongemakken die wij hebben ondervonden. Kan alleen maar middels een hotspot van mijn mobiele provider inernetten, bankzaken regelen etc.

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door