Mijn Klacht:
Ik ben helemaal klaar ermee. Ik heb 5 december een nieuwe mediabox aangevraad omdat me huidige box het niet meer deed. Toen heb ik meneer Kaya gesproken die mij vervolgens een nieuwe box toe zou sturen en dan zou ik vervolgens weer televisie kunnen kijken. Ik kreeg vervolgens een Horizon box binnen en na nadrukkelijk nog te hebben gevraagd of ik niet een nieuw pakket had en nee daarop heb gekregen heb de mediabox aangesloten. Daarna deed de box het niet omdat deze niet ” geactiveerd ” was . Vervolgens gebeld en is mij vetelld dat het “handmatig” geactiveerd moet worden en dat dat binnen 2 dagen geregeld wordt. Volgens duurde het 1,5 week. Daarna kon ik uitgerekend 1 week normaal televisie kijken en de zenders zien zoals dood normaal RTL4 etc.. daarna kon ik alleen nederland 1,2,3 en ziggo kanaal kijken. Gebeld met het Ziggo klanten service en die hebben veevolgens gezegd dat er een storing in het systeem zit en dat het een administratieve fout is dus dat moet alweer “handmatig” geregeld worden. Ik wacht nu al 2 weken om normaal teleivisie te kunnen kijken waar ik ook voor betaal! Iedere keer (-inmiddels al 6 keer gebeld) wordt ik aan me lot overgelaten. Totaal geen hulp of andere oplossingen vanuit Ziggo . Alleen de mededeling dat ik moet “wachten”. Ik wacht al 3 weken canaf begin Januari om normaal televisie te kunnen kijken. Volgens Ziggo medewerksers is het een “technische fout”. Wat verholpen moet worden met behulp uit het buitenland. Lijkt mij totale onzin dat een bedrijf als Ziggo hulp moet inschakelen vanuit het Buitenland. Ik wilde alleen een vervangende box en vervolgens heb ik helemaal geen televisie meer. Ik hoop dat klacht.nl me hierbij kan helpen want ik ben ten einde raad dat ik me contract per direct wil opzeggen.
Gewenste Oplossing:
Als ik weer normaal televisie kan kijken waar ik voor betaal.
