Klacht: Ziggo weet niet wat service betekend.

op 26 mei 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Sinds een paar weken zou het internet sneller moeten zijn maar het internet is juist trager geworden.

7 keer gebeld, 7 keer hetzelfde verhaal, wij zien niks.

Ja dat begrijp ik omdat je er geen verstand van hebt.

Vroeger werd je doorverbonden met de technische afdeling en werd je verder geholpen door een technisch medewerker.

Ik denk dat de top van Ziggo zelf geen gebruik maakt van de diensten van Ziggo anders was het allang verbeterd, het wordt naar mijn mening steeds slechter bij dit bedrijf.

Waar ik me het meest aan stoor is dat ze wel bakken geld stoppen in een dure sportzender en in reclame maar de dienst verbeteren of hun medewerkers bijbrengen oplossingsgericht te werken ho maar.

ik heb 3 abonnementen en die zet ik morgen stop.

Ik ben het zat.

groeten

Gewenste Oplossing:

niet, ik heb 7 keer gebeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bastiaan100