Klacht: ziggo mobiel

op 26 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ik heb in mei Ziggo gebeld om van Vodafone naar Ziggo over te stappen met nummer behoud dit zou gebeuren op 25 juni, er is gezegd dat dit kon en ik moest wachten op mijn nieuwe simkaartje dit deed ik totdat ik maar geen post kreeg. ik heb Ziggo toen opgebeld en kwam er achter dat de aanmelding van overnamen helaas niet gedaan was (een foutje van zijn collega die dit niet doorgegeven had) dit zou met een spoed opdracht geregeld worden en opgelost worden, helaas is het nu 26juni en ik ben al 2 dagen niet bereikbaar en kan niemand bellen wat een probleem is vooral in noot gevallen en is mijn gezegd dat ik maandag maar terug moest bellen en dat ze dan verder kijken maar dat het niet zeker is dat het gelijk opgelost kon worden wat dus inhoud dat ik 3 dagen of meer niet kan bellen of gebeld kan worden wat ik zeer ernstig vind. heb nu het gevoel dat Ziggo niet goed omgaat met zijn klanten vooral omdat er steeds dingen belooft worden maar niet zijn na gekomen en vind het schandalig dat ik na meerdere malen gebeld heb en gezegd wat het probleem is al een aantal dagen uit de lucht ben en krijg te horen dat ze in het weekend niet werken.

ik ben tevreden als ik aankomende maandag geholpen word en weer kan bellen en gebeld kan worden met mijn eigen nummer

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door praat