Klacht: Ziggo medewerker zegt letterlijk zoek het zelf uit!

op 07 juli 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

We hebben een zakelijk internet abonnement van Ziggo voor ons pand. Onlangs hebben we camerasysteem aangesloten wat gewoon was gelukt. Korte tijd later is er door een bliksem inslag de modem kapot gegaan en vervangen. Toen de monteur voor de camerasysteem kwam om opnieuw met internet te verbinden vanwege een nieuwe modem merkte hij op dat de poorten gesloten waren van de modem en van buitenaf.

We hebben zojuist (16.40 7 juli 2016) Ziggo klantenservice gebeld en NIELS GESPROKEN. HIJ WOU ZIJN ACHTERNAAM NIET GEVEN, WE MOESTEN HET MAAR DOEN MET ZIJN VOORNAAM.

Niels zei niks te kunnen betekenen en dat we maar moesten google ‘en hoe de poorten opengezet moeten worden, bood geen enkel ander optie en wou niet eens luisteren naar het feit dat het met de vorige modem wel gewoon lukte, laat staan dat hij het had over een monteur…

We hebben dus helemaal niks aan de modem en internet van ZIggo als we niet eens een camerasysteem kunnen aansluiten wat ons duizenden euro’s heeft gekost. We zijn tenslotte een bedrijf en hebben fatsoenlijk internet nodig. ook zijn we boos hoe we zijn behandeld door deze medewerker!!!

Als we een normaal functionerende modem/internet hebben... als ZIggo daar zorg voor draagt op de een of ander manier door het probleem met de poort op te lossen...Mochten ze van mening zijn dat ze niks kunnen doen dan hebben we simpel gezegd niks aan hun modem en internet als zakelijk klant en willen we per direct kosteloos kunnen opzeggen!

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door e.ucar