Klacht: Ziggo maakt oude klanten belachelijk!

op 04 oktober 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

1ste contact met de klantenservice was 16 April 2016 wanneer de klantenservice medewerker zei dat 25 zenders verdwenen omdat de oude decoder van Samsung is gebroken. Ziggo heeft een nieuw contract aangeboden met nieuwe decoder Humax voor €17,50 en prijs steeg van €42,50 naar €44,45 voor TV en Internet.
Helaas het probleem van 25 zenders minder bleef. Vanaf 16 April 2016 zijn er 4, ja, maar liefst vier brieven met klacht gestuurd naar de Directeur van de Klantenservice ,die reageerde nogal flauw dat wellicht de TV stuk was.
De klacht dat iemand met het signaal speelt hebben ze helemaal niet serieus genomen.

In September een professionele medewerker heeft het probleem opgelost. EINDELIJK! Stap voor stap vroeg die alles na te lopen en heeft de “juiste ” signaal geactiveerd. 2 weken werkte de decoder goed.

Vanaf gisteren is het signaal weer verstoord en de 25 zenders zijn weg. Vanochtend is er gebeld met de medewerker van de klantenservice. Hij hete Darcy. Ten eerste vraagt die 3 keer naar je postcode en huisnummer, daarna zegt die dat je de smartcart in een “hoesje” moet stoppen? Is dat iemand die een probleem voor mij op moet lossen of iemand die lol van mij maakt. Klacht is zeker naar aanleiding van dit telefoongesprek. Als klant zijn we in de maling genomen door Ziggo en Darcy gezamenlijk.

Normaliter ben ik niet gauw met klachten indienen maar Darcy zijn houding die mij belachelijk maakte tijdens het gesprek en suggereerde dat ik de smartcard in een hoesje moest stoppen en niet in de decoder is echt niet een normaal niveau. Iemand die de klanten zo belachelijk maakmoet niet in de klantenservice gaan werken!

We verwachten dat Ziggo de foutieve smartcard gaat vervangen, de helft van het geld terugbetaald voor de maanden dat er 25 zenders ontbraken en Darcy zijn manieren aan de telefoon leert of tenminste een gehoorapparaat voor hem koopt plus een woordenboek als die het verschil tussen de decoder en een hoesje niet weet.

vriendelijke groet,
Tomaszewski

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Alle klachten die gemeld zijn door Consument1212