Klacht: Ziggo maakt het onmogelijk binnen 14 dagen op te zeggen

op 22 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nadat er iemand van ziggo aan de deur is geweest, willen wij binnen de gestelde termijn van 14 dagen annuleren. Telefonisch kost dit de nodige moeite aangezien het geautomatiseerde systeem van ziggo onze postcode niet herkent. Op de 5e dag krijgen we iemand aan de lijn en kunnen we annuleren. Dachten we. Even later werden we terug gebeld.de annulering kon niet in het systeem verwerkt worden en we konden daarom geen annuleringsbevestiging krijgen. De box is al verzonden en die moeten we dan maar niet aan nemen. Die box is nooit gearriveerd maar wel een brief van ziggo dat ze het abonnement doorzetten. Het annuleringsformulier van de website van Ziggo gedownload, ingevuld en naar hun mailadres gezonden. Mail terug van Ziggo dat zij mijn mail niet lezen. Opnieuw een brief van ziggo dat zij het abonnement doorzetten. De annuleringsbrief vervolgens op de post gedaan naar het daarvoor bedoelde Ziggo antwoordnummer. Opnieuw een brief van Ziggo dat zij het abonnement doorzetten. Net weer gebeld. Geen van de annuleringspogingen is verwerkt in hun systeem. Welke brief? Oh, het annuleringsformulier, ja, dat blijft el eens ergens liggen zegt de medewerkster. Dat die zogenaamd verzonden box nooit is aangekomen is vreemd zegt ze. Nooit verzonden waarschijnlijk zodat wij die niet kunnen weigerenn/annuleren. Uiteindelijk heeft ze de bestelling geannuleerd. Krijg ik daarvan een bevestiging vraag ik? Nou, ze denkt dat er een automatische bevestiging komt. Tot nu toe in ieder geval niet en eigenlijk ben ik bang dat die nooit zal komen. Upc was erg, Ziggo gooit er nog een schepje boven op.

Als we bevestiging krijgen van de annulering. Hierna zullen we never ooit nog met ziggo in zee gaan.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Erik59