Klacht: ziggo komt contract niet na

op 25 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Op vrijdag 25 juni 2016 is onze modem regelmatig aan het uitschakelen. Telefonie en internet is niet of slecht. Vorige week al eerder gebeld voor een monteur en die heeft alleen een voeding vervangen.

Vandaag gebelde en melding gemaakt. De spoedmonteur kan pas over drie dagen komen. Wat je spoed noemt. Telefonisch niet bereikbaar en de melding van ziggo is dat ze dit weekend (2 keer per jaar) niets kan doen voor klanten. Maandag kan er een spoed monteur gestuurd worden.

we hebben ooit contractueel afgesproken dat problemen binnen een aantal uren opgelost moeten zijn.

In dit geval houdt Ziggo zich niet aan de gemaakte, contractuele, afspraken en stellen ziggo hiervoor ingebreke.

Het antwoord van Ziggo is als volgt:
twee keer per jaar houden we onderhoud. Als er iets gebeurd tijdens een onderhoud, kunnen wij niets doen. Ook als er contractueel afgesproken is dat Ziggo dat wel zou moeten. Leidinggevende willen niet reageren.

Ziggo is gewezen op het feit dat zij weten dat er onderhoud gepleegd gaat worden en dan ook voldoende capaciteit moet voorzien in calamiteiten.

Antwoord is dat maandag pas iets gedaan kan worden.

Contract naleven en op 25 juni reparatie laten plaatsvinden

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht martinbrans

10 maanden geleden - Ziggo heeft maandag 27 juni geen spoedreparateur gestuurd en ik moest zelf weer achter het geheel aan. Ruim een uur aan de telefoonlijn gehangen. Om 12 in de middag kwam de monteur en wilde weer een voeding vervangen. Heb aangedrongen op een nieuwe. PIN en telefoonlijn is het belangrijkste. Nu de gevolgschade opnemen. Geen pin en geen telefoon.

Alle klachten die gemeld zijn door martinbrans