Klacht: Ziggo heeft lak aan zakelijke klant

op 27 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Wij hebben wederom 3 dagen geen internet in ons bedrijf!
DIT KOST ONS ERG VEEL GELD!
Vorige week hadden we ook al storing, geen internet, en toen kwam na lang zeuren een spoedmonteur. De helpdesk dame zei” uw modem staat “online”en dan komt er eigenlijk geen spoedmonteur. Monteur komt toch en fixt de storing en geeft aan dat hij terecht is gekomen en dat modem op zijn eind is, en noteert (ook in zijn ziggo logboek) bij nieuwe storing nieuwe modem plaatsen. Hij mocht /kon nu nog geen nieuwe modem plaatsen…
Zaterdag j.l. weer storing. Helpdesk zegt OH modem is gewoon online. Ja zeg ik, net als vorige keer. Na flinke ruzie plant zij noodmonteur in voor ………..maandagmorgen, 8 uur s morgens dus 2 dagen later!!

Personeel komt vroeger naar de winkel. om monteur op te vangen. En om 8.10 belt ziggo op. We zien dat uw modem online staat. Dus er komt geen spoedmonteur.
Sterker nog, er wordt helemaal geen monteur gestuurd of nieuwe modem op gestuurd!

Ik bel woedend terug naar ziggo en ze vertellen doodleuk dat er geen monteur kan komen vandaag!
Ik geef aan dat wij dan 3 dagen zonder internet zitten en een bestelling van honderden artikelen moeten doen vandaag. Een enorme schade post!
Sorry mijnheer, ik volg de procedure ….
Wat een waardeloos bedrijf is ziggo !!

Ondernemers die een flinke prijs betalen voor hun internet zouden niet zo behandeld mogen worden door hun ZIGGO.
Ik wil de gederfde omzet en extra personeelsinzet vergoed hebben.
En ik wil een werkende internet verbinding in mijn bedrijf!

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ZIGGONIETGOED