Klacht: Ziggo haalt hogere bedragen van mijn rekening

op 20 maart 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Afgelopen januarie ben ik overgestapt naar ziggo, via overstappen.nl en hier werd aangegeven dat het pakket wat ik bestelde 6 maanden lang 39,95 zou zijn en daarna 62,95 per maand. Ook zouden er geen aansluitkosten zijn en het gebruik van de Mediabox zou gratis zijn. Dit alles staat op de website. In Januari besluit ziggo 86,83 van mijn rekening af te schrijven, en vervolgens de maand erop weer 76,51 euro.

Nadat ik telefonish contact heb gehad over deze factuur word me verteld dat dit een fout moet zijn en ik gewoon 39,95 hoef te betalen. Vervolgens sluit ziggo mij af op 15 maart omdat er een betalings achterstand is.

Mag dit zomaar?

Mvg,
J. Kranenburg
[email protected]

Gewenste Oplossing:

Ik zou tevreden zijn als ziggo dot rechtdraaid, en mij weer aansluit.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JKranenburg