Klacht: Ziggo bedonderd de boel met internetsnelheid

op 09 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Sinds een tijdje heb ik het ziggo complete pakket. Dit zou komen met een DL snelheid van 150 mb/s en een upload snelheid van 15 mb/s. Nu haalt hij dat uiteraard niet. Bedraad is het internet rond de 80 mb snel en draadloos is om te huilen.

Ik heb geregeld contact met ziggo, want er is altijd wel wat. Dan lopen we samen wat stappen door, maar de problemen keren altijd terug.

Het komt erop neer dat ik voor een bepaald pakket betaal, maar dat ik dus stelselmatig te veel aan het betalen ben, aangezien ik mijn snelheden bij lange na niet haal.

Ziggo zegt dat je de 150 mb/s wel moet halen als je je pc in aan de modem hebt zitten, bedraad. Nou, dat is absoluut niet het geval. Ze liegen gewoon. Het blijft huilen met de pet op. Ze kunnen zien hoe vaak ik contact met ze zoek, maar ze zijn nog niet tot de conclusie gekomen dat er gewoon eens naar een goede oplossing gezocht moet gaan worden.

Als de problemen definitief opgelost worden en ik gecompenseerd word voor de kosten die ik onterecht heb gemaakt. Snelheden waarvoor ik betaal worden niet gehaald.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Reactie van de melder van de klacht jvankeulen

8 maanden geleden - Zoals verwacht neemt ziggo de klacht niet in behandeling. Ook reacties op sociale media zijn verwijderd en op mijn vragen krijg ik geen antwoord meer.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jvankeulen