Klacht: Ziggo Abonnement

op 13 juni 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Mijn moeder( Dementerend) heeft een duur abonnement bij Ziggo. Ze gebruikt geen internet meer en belt weinig. Nu hebben we een goedkoper abonnement aangevraagd. Bij het goedkoper abonnement hoort een andere box en andere afstandsbediening. Omdat mijn moeder niet snapt hoe de nieuwe afstandsbediening werkt en nieuwe informatie niet meer opneemt zijn we genoodzaakt om weer de oude Horizon box aan te sluiten. Voor een dementerende bejaarde en en alleenstaande is een televisie erg belangrijk. Ik heb gevraagd of ze met de horizon box toch nog het goedkope abonnement kan hebben..Ziggo is hierin erg star en dreigen nu ook de abonnement af te sluiten omdat er serienummers doorgegeven moeten worden om het abonnement weer naar het duurdere abonnement te zetten. Ik kom niet verder met Ziggo en hun starheid. het liefst zou ik het abonnement opzeggen maar helaas gaat dat niet want bij een ander provider weer een andere box en andere afstandsbediening gaat helaas niet lukken. Nieuwe informatie wordt helaas niet verwerkt door mijn moeder.

Wanneer mijn moeder een goedkoper abonnement krijgt en toch de horizon box behoudt

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door info@bodybasics.eu