Klacht: Ziekte

op 30 augustus 2016 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Geachte heer/ mevrouw;
24 augustus jl heb ik mijn sleutelbeen gebroken, mijn vriend heeft aan een medewerker gevraagd of mijn obonnement tijdelijk stop gezet kan worden. Dat kon maar ik moest wel een brief van mijn arts laten zien waarin zou staan dat ik niet in staat ben om te sporten dus ben ik samen met mijn vriend weer terug gegaan. Er zat deze keer iemand anders die er zelf niet helemaal uit kwam en de klantenservice heeft gebeld. Tijdelijk stop zetten kon niet, maar men kon wel 39,00 terug storten Door het sportdrankje er af te halen, ook van min abonnement. Even voor de duidelijkheid ik heb een jaar vooruit betaald Inc sportdrankje.
Ik voel me een beetje in de maling genomen. Eerst wel, dan niet omdat het bij wet niet geregeld is. In België is dat bvb wel zo en kan er om medische redenen een tijdelijke stop ingezet worden. Wat dachten jullie van service. Ik heb gewoon de volle pond betaald, geen aanbieding ofzo en daarbij het sportdrankje word terug betaald, 39,00 maar ook van mijn abonnement af gehaald. Moet Ik nog betalen voor jullie, zogenaamde, oplossing ook

Het tijdelijk stop zetten van abonnement om medische redenen
Mij zeker niet laten betalen voor jullie zogenaamde oplossing, sportdrankje.
Service
Met klanten mee denken en gepaste oplossingen bieden
Zorgen dat al het personeel op de hoogte is over de gang van zaken bij basic fit

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 31 augustus 2016 om 08:00 geantwoord

Beste Wilma,

Bedankt voor je bericht.

Jij hebt je ingeschreven op 13-6-2016 voor een jaarlidmaatschap met jaarlijkse betaling. Dit kan niet tijdelijk worden stop gezet. Ook niet met een medische verklaring.

Wel kan ik jouw lidmaatschap opzeggen met 1 maand opzegtermijn op vertoon van een medische verklaring. Jij kan dit mailen naar social@basic-fit.com.

Dustin van Basic-Fit

Heeft op 01 september 2016 om 10:26 geantwoord

Dat heeft voor mij helemaal geen nut. Daarbij wordt het zo steeds duurder omdat je ook weer met inschrijfkosten zit. Sorrie maar dit is geen oplossing

Alle klachten die gemeld zijn door charissadelilah