Klacht: Zie wazig en kan niet lezen met bril.

op 14 januari 2019 over Eyelove Brillen in de categorie Opticïens en brillen

Heb 02-11-2018 een bril gekocht via eyelove.Zag wazig met de bril en kon er niet mee lezen.Heb een afspraak gemaakt met de opticien waarop die zei glazen zijn te sterk en leesgedeelte zit te hoog.Bril werd opgestuurd en ik kreeg nieuwe glazen in de bril.Na ruim een week kon ik de bril weer ophalen maar probleem was nog gelijk.Heb weer een afspraak gemaakt met de opticien waarop hij zei dat het misschien aan het slijpen kon liggen .Maar het zou opgelost worden en ik kreeg nog wel een mailtje.Vandaag een mailtje gekregen dat de bril goed is en ik er aan moet wennen.We zijn nu ruim 2 maanden verder en ik zie nog steeds wazig en kan er niet mee lezen.Zelf heeft de opticien nooit gecontroleerd of de sterkte goed was.Dit is geen oplossing en ik heb ook geen vertrouwen meer in.

In het garantievoorschrift staat is de bril niet goed krijg je geld terug.Ik heb 114 betaald voor een bril waar ik niets mee kan.

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Eyelove Brillen over deze klacht.

3 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Eyelove Brillen in behandeling genomen

3 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Eyelove Brillen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Eyelove Brillen

Heeft op 14 januari 2019 om 15:40 geantwoord

Geachte mevrouw Boorsma,

Wij vinden het jammer deze reactie te vernemen, daar u op afspraak met de opticien heeft aangegeven het geen probleem te vinden, en het nog een tijdje zou proberen.

Wij vinden het vervelend te vernemen dat u niet tevreden bent met uw bril.
Daar de sterkte goed is, maar u niet kunt wennen aan multifocaal, bieden wij u met de bril terug mag gaan naar het filiaal in Leeuwarden.
Wanneer u de bril daar inlevert, mag u onder garantie twee enkelvoudige brillen uitzoeken.

Vertrouwende u hiermee voldoende van dienst te zijn.
Eyelove klantenservice.

Alle klachten die gemeld zijn door rboorsma