Klacht: zeurpieten

op 31 mei 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Ik word een beetje misselijk van al dat betweterige gezeur van die omhoog gevallen zeur (zwarte)pieten die een ontzettend vervelend ego hebben en zich elke keer menen te moeten profileren in de Telegraaf. Ze menen zich te moeten bemoeien met zaken waar ze totaal geen verstand van hebben, ze maken opmerkingen die kant nog wal raken en ze vinden vooral zichzelf enorm belangrijk. Weg er mee dus, zo snel mogelijk.

Dus heb ik niet een klacht maar meer een vraag, namelijk deze.
ik gooi de katern met al deze waardeloze bagger altijd gelijk in de vuilnisbak maar is het niet mogelijk de Telegraaf per katern te kopen? Dan ben ik wat goedkoper uit en behoef ik me niet elke dag te ergeren aan al die vervelende egotrippers.

Dus heb ik niet een klacht maar meer een vraag, namelijk deze.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 01 juni 2016 om 10:28 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Bloemendaal,

Bedankt voor uw bericht.

Naar aanleiding van uw bericht hebben wij getracht telefonisch contact met u op te nemen, helaas was er geen gehoor.

Het is ons onduidelijk op wie of op welk artikel uw klacht betrekking heeft. Dit vernemen wij graag van u zodat wij uw klacht kunnen registreren.

Tevens is het niet mogelijk om een katern los te kopen.

ER- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door 1111111bloemendaal