Klacht: zending, helemaal niet aangekomen

op 13 mei 2020 over Veryvoga.nl in de categorie Internetshops - Kleding

hallo het heette eerst, Daisy All , mijn spullen zijn tot nu toe nog nooit aangekomen, jullie naam is nu, Very.Yoga.nl, ik krijg vanmorgen, een afterpay rekening, van bestelnummer, DS4559201091, 104,73, ja dat is de prijs, ik betaal niet, er is helemaal niets aangekomen, ik ben net op de bestel page, gegaan, nog van, daisy all, staat er als ik het intyp, is mijn bestelnummer niet, maar er gebeurde toen ,ook iets raars, ik was klaar met bestellen, oeps er ging iets, mis, ik hoorde niets, ik ging er weer in, alles was al weg, ik denk, nu ik wacht wel, maar ik krijg, dus niets aan, ik betaal niet, wat ik niet krijg, wachtend op antwoord, en van 16 -4-2020, tot nu 13-5- 2020, is wel erg lang.

als ik mijn zending ontvang, ik wacht al een mnd, ik betaal als ik het hier thuis heb aangekregen, en over naam verandering, heb ik ook niets gehoord, mijn imail, [email protected] mijn adres cloekplein 80, 6826 kt. arnhem nederland. w. d. guitink. dus van daisy all, naar veryvoga, heb ik ook geen bericht gekregen, ik betaal afterpay, bij klarma, als ik mijn bestelling dus heb aangekregen, bedankt. in afwachting, bericht, terug.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veryvoga.nl

Reactie van de melder van de klacht kathond1952

4 maanden geleden - hopelijk kan ik jullie later bedanken, dat mijn bestelling wel aan, is gekomen, en dan betaal, ik dus ook. willemieke. in afwachting van mijn bestellig, pakket. kleding, sieraden, tank you.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veryvoga.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kathond1952