Klacht: Zending gedeeltelijk niet ontvangen

op 17 mei 2016 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Heb een bestelling gedaan bij BonPrix. Bestelling zou geleverd worden op 10 mei volgens BonPrix. Om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen heb ik een snipperdag genomen op mijn werk. Bestelling werd echter niet geleverd op die dag. De volgende dag weer niets gehoord van post nl. Een dag later worden 2 van de 3 pakketten een paar huisnummers verder afgeleverd. Krijg een mail van post nl s avonds laat dat het gestuite pakket de volgende dag tussen 14.00 en 17.00 uur geleverd zou worden.nou dus weer niet weer niet weer een halve snipperdag was hier vreselijk pissig om zaterdag de 14 e naar post nl gebeld voor de we keer 0900 nummer 20 min aan telefoon gezeten .de medewerker kon mij vertellen dat de chauffeur auto pech had .geen bericht van gekregen slechte zaak zondag morgen 15 mei krijg mailtje dat het gestuite pakket dinsdag 17 mei geleverd zou worden nou ,of je nu maar weer een snipperdag op kan nemen want ze weten nog niet hoe laat .Of je dat allemaal zo ff kan regelen met je wetgever. Triest hoor, anderhalve snipperdag en nog geen pakket. Wie betaalt mij dat terug? En nu maar kijken of ik een weer een vrije dag kan opnemen. Dit is een verdomd dure bestelling geweest.
DANK U WEL POST NL !!!

Een redelijke compensatie voor dit alles

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 17 mei 2016 om 10:08 geantwoord

Beste J. Hendriks,

Onze excuses dat uw zending niet tijdig is bezorgd.

Als een levering niet door kan gaan is het normaliter wel de gang van zaken dat u hierover wordt geïnformeerd. wij zullen dit doorgeven aan de vervoerder en aan onze klantenservice dat zij in het vervolg u en andere klanten op de hoogte brengen zoals behoort.

Voor enige compensaties moeten wij u verwijzen naar de leverancier, deze zal met u doornemen in welke vorm en mate u een tegemoetkoming kunt krijgen. De leverancier claimt dit vervolgens bij ons conform met de bij hen bekende procedures.

Wij gaan ervan uit u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Josenirma