Mijn Klacht:
Ik ben van de week Naar de AH geweest . Het was een zware nacht geweest hond doodziek en smorgens naar de dierenarts gegaan. Hond geopereerd en ik ging met haast naar de winkel Albert Hein on snel wat boodschappen in te slaan om bij thuiskomst van mijn hond niet meer weg te hoeven . Ik scan alles ik ga het poortje door en wordt gecontroleerd was er 1 product van 1 euro niet goed gescand. Ik schaamde mij kapot en nu een jaar verbod gehad . Ik legde mijn situatie uit maar totaal geen begrip. Consumenten moeten worden beschermd door een fout van het scan apparaat . Het is never nooit mijn bedoeling geweest dit kan iedereen overkomen. Dit gaat een heel groot probleem worden dat consumenten de Sjaak zijn . Het hoofdkantoor had wel respect voor mijn situatie maar de ontzegging wordt door de winkel niet terug gezet. Ik wil iedereen waarschuwen kijk uit met de zelfscan .
Gewenste Oplossing:
Als hier aandacht aan gegeven gaat worden . Ik zal vast niet de eerste zijn .

