Mijn Klacht:
Ah heeft het zelfs scannen in leven geroepen, hoera vlug en snel boodschappen doen en snel afrekenen. Moet je tegenwoordig niet meer bij AH in diemen winkelcentrum komen. Daar is het tegenwoordig mode om booschappenkarren vol zelf te scannen. Dus een scanner pakken heeft geen zin. Alle afrekeningen zijn bezet. Als je wat zegt dan krijg je te horen, het kan, dus het mag.
Gewenste Oplossing:
Aparte afrekeningen voor mensen die het leuk vinden om zelf hun boodschappen willen scannen, maar geen scanner willen.

