Klacht: zelden bezorgd

op 10 september 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Dames, heren,
Ik wil graag de City krant ontvangen voor de reclame. Ik heb hem haast nog nooit ontvangen, ondanks dat ik een groene sticker op de bus heb.
Ik hoop, dat er eens werk van gemaakt wordt.
B.v.d.

Gewenste Oplossing:

Ik ben niet tevreden. Als de reclame weer iedere week in de bus zit dan wel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 september 2018 om 12:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw,

Hartelijk dank voor uw bericht. De citykrant wordt niet door ons (Spotta) verspreid. De verspreiding van deze krant wordt verzorgd door een ander bedrijf. Wij kunnen u hier dus niet mee helpen helaas.

Spotta is verantwoordelijk voor de folders van o.a. Aldi, Kruidvat, Praxis, Media Markt, en Hema. Het Spotta folderpakket is te herkennen doordat de folders in plastic folie bezorgd worden waarop Spotta staat gedrukt. Mocht u deze folders niet ontvangen dan vernemen wij dat graag. U kunt altijd rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoonnummer 0900-8774636 (€ 0,35 per gesprek) of via het contactformulier op onze website Spotta.nlklantenservice.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijk groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door smithamel