Klacht: Zeggen iets maar doen niets

dahoes op 17 juli 2024 over Budget Energie in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Goedendag allemaal.
Ik weet niet waar ze mee bezig zijn maar het lijken wel witte boorden criminelen. Ik heb genoeg laten weten dat ze fout zitten maar niks doen dus ik ook niet.
Ten eerste krijg ik 165,54 wat iemand vandaag zei: heb je gekregen: LEUGEN

Van een jaarnota van 2021 willen ze 263,98 terwijl dat toen betaald is.
Wordt vandaag gezegd dat ik dat geld kreeg en terug willen: LEUGEN.
Ze gaan zomaar geld van mijn rekening halen dus haal ik het terug 263,98 en dan staat het weer op 0 en niet er iets anders van maken !
Een heel ander verhaal dus want iets wat al betaald is ga je niet nog een keer betalen. Belachelijk.
Mijn jaarnota klopte niet en zaten er 20000 naast dus een correctienota.
En nu komt het.
Bij correctienota kreeg ik geld en ineens willen ze veel geld wat ik vorig jaar kreeg.
Ik ben heel erg energiezuinig en verdien dit niet.
Energiezuinige lampen en laat het nooit aanstaan als ik het niet gebruik.
Infrarood verwarming.
Inductie voor koken.
Cv-ketel vernieuwd en ook energiezuiniger.

Woon alleen en als Budget zo doet zonder hun verplichtingen na te komen en zogenaamd iets willen zonder bewijs terwijl ik genoeg heb.
Normaal werd het gelijk geregeld maar nu ineens komen jullie op op 12 juni wanneer ik een correctienota krijg.
Iets tè toevallig en lijkt erop dat het met die FOUTE jaarnota te maken heeft.

Ik eis een correctie want pik dit niet meer.

Jullie geven mij heel veel stress en al vaker laten weten dat ik chronisch ziek ben maar blijkbaar geven jullie nergens om.
En kom niet weer met dezelfde riedel die ik nu wel weet maar wat nooit echt is uitgezocht !
Of jullie systeem klopt niet of een menselijke fout maar dat het fout is is zeker dan zeker.

Gewenste Oplossing:

Alles goed uitzoeken en niet met dezelfde verhaaltjes wat eigenlijk zegt dat niks is uitgezocht.
Goed maar niet gek.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Budget Energie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Budget Energie in behandeling genomen

Bericht van Budget Energie

4 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor het doorgeven van uw bezwaar. Ik heb daarom zojuist intern een klacht voor u aangemaakt. En medewerker van ons team zal de situatie onderzoeken en zo snel mogelijk met u bespreken. Alvast bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Reactie van de melder van de klacht dahoes

4 maanden geleden - Bedankt maar kan niet meer praten. Sorry maar mijn geduld is op. Ik heb al die tijd laten weten dat het niet klopte maar niemand deed iets. Koste heel veel stress en irritatie. Ik ga vragen of één van mijn zusjes met Budget praat als het zover is. Graag een belafspraak want i v.m. met hun werk en gezin. Zodra ik meer weet laat ik het weten. Alvast bedankt en groeten

Bericht van Budget Energie

4 maanden geleden - Goedemorgen, Goed dat u dit laat weten. Ik heb uw verzoek doorgegeven aan de behandelaar van uw klacht. Wij horen graag wanneer het u/uw zus schikt om te bellen. Ik wens u een fijne dag toe! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Budget Energie

4 maanden geleden - Goedemorgen, De behandelaar van uw klacht heeft u vorige week een e-mail gestuurd en heeft gevraagd naar een geschikt contactmoment. U reageert daarop met de opmerking dat u ons asociaal vindt en u zich niet wil aanpassen aan ons. Wij willen graag nog steeds telefonisch met u in contact komen, op een tijdstip dat het u uitkomt. Ik vraag u daarom nogmaals vriendelijk om een geschikt tijdstip door te geven. Bedankt voor uw medewerking alvast! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget thuis

Reactie van de melder van de klacht dahoes

3 maanden geleden - De gemeente zal me vrijdag bellen dus dan weet ik meer. En dat asociaal was iets anders maar niet zo netjes. Helaas ben ik zo boos en heb ik te fel gereageerd. Emma bedankt en laat vrijdag wat weten

Bericht van Budget Energie

3 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw reactie. Ik begrijp dat heel de situatie u hoog zit. Fijn dat u nog steeds openstaat voor een gesprek met ons klachtenteam. Ik zal aan de behandelaar doorgeven, dat u volgende week iets laat weten. We stellen uw klacht tot die tijd voor u uit. Ik wens u een mooie week toe verder! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Reactie van de melder van de klacht dahoes

3 maanden geleden - Goedendag, ik wilde een belsfspraak maken. Woensdag 15:00 of donderdag 15:00. Laat het maar weten Emma en werkse nog. Groetjes

Bericht van Budget Energie

3 maanden geleden - Goedemiddag, Fijn dat u laat weten wanneer het u schikt. Ik krijg echter net bericht dat de behandelaar van uw klacht deze week afwezig is. Mijn oprechte excuses daarvoor! Is er volgende week een dag dat u tijd voor ons heeft? Ik hoor het graag. Ik bevestig hierbij ook direct dat ik de blokkade op uw openstaande saldo zojuist heb verlengd. Berichten die u recentelijk hierover heeft ontvangen, mag u natuurlijk negeren. Zolang uw klacht loopt, blijft het saldo geblokkeerd. Een mooie en zonnige dag toegewenst! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Reactie van de melder van de klacht dahoes

3 maanden geleden - Ik kan dezelfde dagen volgende week en dezelfde tijden. En ik begrijp wel dat hij vakantie heeft. Bedankt voor de informatie en werkse nog. Grtjs

Bericht van Budget Energie

3 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw begrip! Ik zorg ervoor dat u volgende week woensdag of donderdag wordt gebeld. Ik wens u een mooie dag toe met eindelijk wat verkoeling. Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Bericht van Budget Energie

3 maanden geleden - Goedemorgen, Graag geef ik u een update over uw klacht. Onze medewerker heeft u per e-mail geïnformeerd en ik zie dat u hierop gereageerd heeft en een aantal aanvullende e-mails heeft gestuurd. Bedankt daarvoor! U ontvangt natuurlijk zo snel mogelijk een nieuwe reactie van ons. Ik zie daarnaast dat u een nieuwe klacht heeft ingediend over dit onderwerp. IK heb deze zojuist gesloten, zodat we alle communicatie in deze klacht kunnen houden. Wel zo handig en overzichtelijk voor u! Bedankt voor uw tijd en begrip! Met vriendelijke groet, Emma Budget Energie, van Budget Thuis

Alle klachten die gemeld zijn door dahoes