Klacht: Zeer vervelend en agressieve manier van verkoop en het benaderen van klanten

op 05 september 2016 over Crown Card in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

Dit verkoopbedrijf heeft mij gebeld ten tijde van mijn slaapdacht na mijn nachtdienst (dus ik werd wakker gebeld) met het aanbieden van een product betreffende de Crowncard waar ik gratis gebruik van kon maken, tenzij ik zou verzuimen binnen twee weken het lidmaatschap op te zeggen, dan zou het me 99 euro kosten.
Nadat ik mij uberhaubt niet meer wist te herinneren dat ik met dit bedrijf gesproken had hebben ze me het opgenomen bandje en de welkomsmail toegestuurd. Op de band is overduidelijk te horen dat ik niet in staat ben om alert te reageren op de vragen die mij gesteld worden. Tevens had ieder ander voor mij op de vragen kunnen reageren, er werd slechts gervraagt om een “ja”.
Ook stoort mij de agressieve manier van verkoop van dit bedrijf.

Dat er iets gedaan wordt aan deze firma.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Crown Card

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Crown Card nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Faylinn