Klacht: zeer verbaasd

op 22 juli 2012 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Beste,
Ik had een mooie tankini gezien bij julie dus ik vul bestelling in geen probleem 2 weken later zit deze in mijn bus maar tot mijn grote teleurstelling past deze niet wegens verkeerde maat dus ter goeder trouw stuur ik deze terug naar julie bedrijf terug aangetekend van een bedrag 5,5,euro. Een week geleden krijg ik in de bus een rekening van julie voor verzendingskosten van 7,5 euro, ik vind dit niet klantvriendelijk omdat ik uiteindelijk geen product heb door verkeerde bestelling van julie en heb mijn plicht als burger meer dan gedaan zodat julie je product veilig weer kregen.

Mijn oplossing bestaat uit de totale vervalling van de verzendkosten vermits ik julie product aangetekend heb opgestuurd en eigenlijk ik kosten heb gemaakt zonder de mooie tankini in mijn bezit te hebben.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 28 juli 2012 om 17:35 geantwoord

Omdat de klant de verkeerde maat van bonprix heeft ontvangen, werden de portokosten afgeboekt. Klant kan ons steeds contacteren voor verdere informatie op het doorgestuurde adres.

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Bonprix beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door vickykenis