Klacht: Zeer teleurgesteld in Samsung (Galaxy S7) kwaliteit en Samsung service

op 25 juli 2017 over Samsung in de categorie Electronica Merken

Scherm/touchscreen van Galaxy S7 werkte sinds 14-7-2017 niet meer. Expres niet naar een onafhankelijke reparatiedienst gestuurd. Aangemeld bij officiële Samsung site voor 24-uurs service speciaal omdat dit binnen de garantie zou vallen en origineel door Samsung servicedienst gemaakt zou worden. Om een lang verhaal kort te maken: 1. Samsung heeft helemaal geen eigen servicedienst (!) maar besteedt dit uit aan Dynafix, 2. Dynafix is een bedrijf met slechte recensies waar ik helaas nu ook mee te maken krijg, 3. Er worden sowieso onderzoekskosten door Dynafix berekend om te stellen dat scherm vervangen moet worden, terwijl hij daarom al aangemeld en opgestuurd was, 4. Het scherm functioneert niet meer omdat er krasjes op zitten (?), een toestel van bijna een jaar oud!, 5. De offerte van de schermreparatie komt uit op € 325,-! Extra opmerkingen: Sowieso worden de onderzoekskosten van € 60,- berekend. De 24-uurs reparatie was nooit gelukt, alleen het ophalen, ontvangen, onderzoeken etc. heeft al langer geduurd.

Tot voor kort het gewoon (onder garantie!) maken van de Samsung S7. Echter, inmiddels heb ik dit bijgesteld omdat dit akkefietje me al teveel tijd en frustratie heeft gekost. Ik heb reeds € 60,- onderzoekskosten moeten betalen en wil hier alleen de verzendkosten voor de S7 van betalen. Tevens moet Samsung mij een manier/oplossing geven zodat ik de data (zonder schermreparatie!) nog van het toestel weet af te halen. Ik weet dat hier (betaalde) tools voor bestaan, alleen wens ik niet voor de kosten op te draaien. Opmerking: Ik heb een (budget)telefoon als vervanger aangeschaft. Werkt prima en tot verlenging van mijn abonnement zing ik het wel uit met dit toestel. Het moge duidelijk zijn, het toekomstige toestel zal geen Samsung meer zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Samsung

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Samsung nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door rphoog