Klacht: zeer slechte service en communicatie vsn de klantenservice COOLBLUE

op 19 maart 2020 over Coolblue in de categorie Internetshops - Elektronica

Nintendo switch aangeschaft na 2 x maal te hebben opgestuurd voor reparatie apparaat vertoonde steeds keuren (zit nog in de garantie) weer voor derde keer opgestuurd en een een reparatie rekening ontvangen van 235 euro voor een adapteraansluiting bijna 75% van de nieuwprijs voor een adapteraansluiting.

Doordat het apparaat weer niet oplade (toestel al een keer gerepareerd voor hetzelfde probleem) heeft mijn zoon met de kabel lopen porren omdat ie dacht zal toch niet weer aan het toestel liggen ligt waarschijnlijk aan de kabel. Zodoende is de adapter aansluiting beschadigd. Tevens heb ik begrepen van coolblue dat er nog iets stuk wat onder fabricage fout viel. Wat precies konden ze me niet vertellen. Krijg verschillende antwoorden van verschillende mederwerkers

En nu komt het leuke van alles op de prijsopgaaf staat duidelijk uit te voeren werkzaamheden: VERVANGING VAN TOESTEL

Maar bij navraag bij de klantenservice van COOLBLUE blijkt dat ze me dit niet kunnen garanderen en ook niet weten (hebben geen contact met de reparatieafdeling???) Zoals een medewerker mij vertelde ik citeer

Waarschijnlijk word de het toestel niet vervangen maar alleen de adapter aansluiting dus bereid u maar voor ! Meerdere malen reparatierapport en uitgebreid kostenplaatje opgevraagd maar tot op heden geen reactie

NOOIT MEER COOLBLUE EN KLANTENSERVICE SIRI LUISTERT NOG BETER NAAR ME WAT EEN AANFLUITING

Duidelijk antwoord krijg van coolblue wat er precies gaat gebeuren (vervanging of reparatie toestel) en een reparatierapport met daarin de kosten verwerkt.
is dat nou zo moeilijk ?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Coolblue over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Coolblue in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Coolblue een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Coolblue

Heeft op 10 april 2020 om 14:54 geantwoord

Beste,

Bedankt voor het schrijven van jouw review op klacht.nl. Het spijt ons dat wij niet eerder op jouw review hebben gereageerd. Wij doen ons best om te reageren op alle geplaatste reviews op verschillende reviewwebsites. Gelukkig is jouw bericht nu aan de beurt!

Direct hebben wij al jouw gegevens erbij gepakt. Er is ondertussen uitvoerig contact geweest met onze klantenservice. Er zijn afspraken gemaakt.

Coolblue

Heeft op 23 mei 2020 om 10:30 geantwoord

Coolblue licht je op waar je bij staat, de usb-c ingang is defect volgens coolblue niet te repareren en dus nieuwe aanschaf nintendo switch scherm (zonder controllers) a 235 euro! Vreemd dat je bij andere reparateurs van nintendo switch wel de usb-c poort kan vervangen a 79 euro ! en de klant maar wijs maken dat toch echt het toestel vervangen moet worden dag Coolblue tot nooit
Welkom Amazon !

Alle klachten die gemeld zijn door Ras far