Klacht: Zeer slechte service bemanning UD

op 21 juni 2016 over KLM in de categorie Vliegmaatschappij

Ik was met grote trots gekozen voor de KLM vlucht de KL0735 de
Boeing 747-400, samen met mijn zus Najat el Baroudi in de UD business class met 100% betaling. Wij zaten samen op stoel 71 J en 71 K.
Mijn zus was supper blij om als een kado in de business class te zitten. Mijn had een zwaar agelopen jaar en kocht de tickets als verrassing. Wij gingen op onze stoel zitten en kort daarna vroeg de 1 van de crew ca 12a Mariette van Rooden op het UD op eens aan ons vroeg om ergens anders te willen zitten, want volgens haar zitten we achter het toiletten. Ik vond het Toch vreemd maar wij gingen daar door 1 stap achter aan de linkerzijde zitten. Onze 1ste stoelen werden leeg gehouden. Ik voelde en zag dat wij Niet welkom waren. De 2e crew genaamd Ilse van Batenburg ca 16 liep ons voor bij en keek of de ruimte war wij zaten nog steeds leeg was. Kort na het take off zagen mijn zus en ik ca Ilse van Batenburg een man liet gaan zitten op stoel 71J waardeer mijn zus eerder zat.
Deze man werd geheel vriendelijk behandeld door ca Ilse van Batenburg en stond een paar minuten met deze man gesproken en hem verteld Welkom in de business class en zen weer vervolgens weer naar achter. Ik moet zeggen waarom konden wij daar niet blijven zitten. Wij kregen de in druk dat wij een buiterlander waren. Kort daarna kwam ca Ilse van Batenburg eerst weer naar de man voor in en gaf hem een hot tower aan met een lag. Ilse liep door naar de 2 mensen die achter hem zaten kort een hot tower en wij liepen aan de linkerzijde langs het gangpad. Ilse keek ons aan en toen gaf ze me zonder iets te zeggen of te lachen en liep door. kort daarna kregen wij een maaltijd kaart om iets te bekijken, maar zonder enige uitleg. Weer liep Ilse van Batenburg naar de man en vroeg wat hij had gekozen en dat ze vertelde dat hij beter kon eten wat zij aan gaf. Ik was diep teleurgesteld in het felt dat ik zo veel geld betaald maar total service wat ik van de KLM verlang.
Na enige tijd kwam Ilse van Batenburg met de maaltijd geheel naar de 1ste voor in de man. Ze deed uitgebreid de maaltijd een drank je een brood je en wat extra. Ilse van Batenburg liep vervolgens naar de mensen achter de man en was kort hun maaltijd gegeven en that’s all. Totaal green interesse voor de vrouw en haar man. Ilse van Batenburg liep vervolgens door en sloeg ons over. Ik ben gelijk om gedraaid en ca Ilse van Batenburg gezegd dat ze ons heeft gemist. Ik heb gelijk haar verteld dat wij GEEN IPB zijn maar geworden vol betaling gedaan business class. Ik zag dat ze met een chagarijnig haar trolley naar achter trok en vroeg :wat willen jullie eten??? Kenneljk had Ilse van Batenburg GEEN zin in passagiers en wilde iets anders doen. We kregen het eten en ze duwde haar trolley weer naar de pantry. We konden water krijgen en verder GEEN service. Om dat ik weet en veel heb gevlogen en heb veel miles werd dit een zware dumper in de business class bij de KLM.
Later ging ik toch meer letten op die man en bleek later dat die man, geworden de man is van Ilse van Batenburg en is gewoon IPB. Ik weet ook al jaren dat een IPB eigenlijk GEEN rechten heeft op een maaltijd van een IPB.
Dit mag niet dat een ca haar man voor rang geeft als IPB-er.
Ilse van Batenburg heeft iets eens haar excuses aan gegeven aan mij en mijn zus. Ik heb ook daar om gekozen en besloten om niet meer dank zij deze ca’s Ilse van Batenburg en Mariette van Rooden niet meer voor de KLM en zeker niet meer voor de business class te vliegen. Want ik diep teleurgesteld over de gang van zaken, want ik had ook een hele duure chocolade gekocht om die voor de landing op Curaçao te latent geven door Mariette van Rooden, ook dat is niet goed gedaan. Kennelijk is die gewoon mee genomes door deze 2 ca’s Ik heb eerst over na gedacht om aangifte te doen, maar Ik laat het maar hierbij Staan. Ik ga ook bij deze mijn 89.0000 miles flying blue en mijn American Express Gold geheel op zeggen. Ik ga nu voor Emirates airline kiezen, Ik betaal heel veel geld voor KLM business class maar GEEN service sommige denken alleen aan hun zelf maar totaal niet voor de klant die wel voor de KLM kiezen, heel jammer.

Hicham Baroudi
0681895633
Hicham.baroudi@me.com

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KLM

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KLM nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KLM Klacht