Klacht: Zeer slechte service

Grietje en nieki op 10 september 2021 over Van Kooten Tuin en Buiten Leven in de categorie Tuin

Ik heb een dure overkapping gekocht en duidelijk aangegeven dat het op een kleigrond moest komen..Nog gevraagd of ik een betonvloer moest storten maar mij werd verzekerd dat poeren genoeg was.Niet dus.Na een paar regenbuien begon hij te verzakken.Door al dat water op het dak zakte hij steeds verder.Na al mijn klachten werd hier niks aan gedaan waardoor hij nu 10 centimeter gezakt is en mijn deur ook niet meer op slot kan.Nu zeggen ze gewoon dat het aan de grond ligt dus ze doen er niks aan tenzij ik het zelf betaal.Wat een slecht bedrijf.12.000 euro armer en een hoop slapeloze nachten.
Zoek het maar uit zeggen ze.Walgelijk.Garantie tot de deur

Gewoon de overkapping opkrikken en grote tegels onder de poeren i.p.v 30 centimeter tegeltjes

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van Kooten Tuin en Buiten Leven

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van Kooten Tuin en Buiten Leven nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Grietje en nieki