Klacht: Zeer slechte service

op 22 september 2017 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Rolgordijntje besteld. Volgens de website en de bevestigingsmail zou dit binnen 48 uur geleverd worden.
Na twee weken gebeld omdat er niets kwam. Steeds werd gezegd dat het klaar stond voor verzending.
Uiteindelijk 2 maanden later het artikel ontvangen en toen bleek de maat niet te kloppen!!

Gewenste Oplossing:

Als Bonprix het artikel terugneemt en terugbetaald, inclusief een tegemoetkoming voor de telefoonkosten en mijn tijd.
Ik weet uiteraard dat dit nooit zal gebeuren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 23 september 2017 om 09:48 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor uw interesse in bonprix, onze excuses voor het ontvangen van een verkeerde maat van uw rolgordijn. Uiteraard zullen wij uw retourzending accepteren. Zodra de retourzending arriveert in ons magazijn wordt binnen een week een terugbetaling voor u klaargezet. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Het team van bonprix

Heeft op 29 september 2017 om 14:47 geantwoord

Uiteraard een absurde oplossing (los van de vraag of ik ooit geld ga krijgen). Op zijn minst zou er een vergoeding voor de vele telefoontjes bij moeten zitten.

Alle klachten die gemeld zijn door Bonprixnooitmeer