Klacht: Zeer slechte service

op 09 augustus 2017 over Goossens in de categorie Meubelwinkels

Allereerst hebben wij 4 maanden geleden een eet set gekocht van €1.200 Inclusief de extra service. Waarvan een eet bank en 3 stoelen.

Er was ons toen al verteld dat de leuning recht zou zijn maar uiteindelijk is de leuning van de eet bank niet recht. In een krappe ruimte scheelt dit al 10 cm.

Er wordt geadviseerd om extra service te nemen voor de vlekken. Aub doe dat niet, dit is gewoon een truc van ja als we de vlekken er niet uit krijgen dan stofferen wij de bank opnieuw. Ten eerste werken ze met een derde partij orange schoonmaak.

Deze zijn bij mij geweest en hebben met een stofzuiger de vlekken proberen uit te halen. Ze hebben door het zuigen 2 grote vlekken gecreëerd.(zie foto) De vlekken waarvoor ik de klacht had gemeld zitten er nog steeds.
Je kan dus stellen dat ik alleen maar verder van huis ben.

Ik heb toen opnieuw gebeld en moet opnieuw iemand langs komen die heeft het stof eraf moeten halen en onder de stof gekeken. Dit is toch heel vreemd, ze creëren een zelf een nieuwe grote vlek en ik moet op de blaren zitten. Opnieuw thuis blijven en mijn eet bank moet open gehaald worden.

Ik moet nu een dag wachten of het wegtrekt en anders moet ik opnieuw aan de bel trekken.
Dit was ook precies bij het eerste bezoek en raad eens die vlekken zitten er ook nog steeds.

Ik vindt de service van Goossens vergeleken met andere speciaal winkels de slechtste service hebben.
Bij andere Speciaal zaken heb ik gewoon standaard garantie maar is bij problemen gelijk met een goede oplossing gekomen.

Je verwacht een stukje eerlijkheid. De bank en de service is ons verkocht met leugens.
Dit is gewoon heel kwalijk.

Taybi

Nieuwe bank omdat de fout bij jullie ligt. Naast de fout die bij jullie ligt zou ik conform jullie mooie praatjes met de extra service die ik heb afgenomen niet om heel veel moeten vragen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Goossens

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Goossens nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Goossens in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Goossens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Goossens

Heeft op 15 augustus 2017 om 14:10 geantwoord

Beste M. Taybi,

Wat vervelend om te horen dat er vlek is gekomen in de bank die er niet uit gaat. Ik zie dat mijn collega's de klacht al in behandeling hebben genomen en dat er een nieuwe bank voor u wordt besteld.
Bij vragen kunt u altijd contact opnemen met de klantenservice op 0413-212855.

Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Ontevreden__