Mijn Klacht:
Ik heb een klacht ingediend bij de klantenservice van A-Meubel over een scheur bij de naad van mijn 2 jaar oude bank. Volgens de klantenservice zou er een bedrijf contact met mij opnemen om deze situatie te beoordelen. Tot op heden heb ik echter geen enkel contact ontvangen, ondanks mijn herhaalde verzoeken. Deze gebrek aan communicatie en opvolging is zeer teleurstellend en onprofessioneel.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek om spoedig contact met mij op te nemen om deze kwestie te bespreken en op te lossen.

