Klacht: zeer slechte service

op 28 augustus 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

De trein van Groningen naar Zuidbroek rijdt niet. Nergens wordt aangegeven dat er vervangende bussen zijn. Gevraagd bij het loket van NS, waar ik te horen kreeg waar de bus zou vertrekken. Aan de “begeleider” van Arriva, die bij de bus stond, gevraagd of de bus naar Zuidbroek ging. “Nee”, was het antwoord. Mijn vriendin liet ze niet uitspreken toen zij ook vroeg waar de bus naartoe ging. De buschauffeur zelf was te chagrijnig om te vertellen dat de bus wél naar Zuidbroek ging. Want dat ging hij dus.
Later terug naar de vrouw van de Arriva gegaan om om uitleg te vragen. Ze verwijtte het ons dat we niet hadden gezegd waar we naartoe moesten. Dit hebben we echter wel gezegd. Tevens wist ze niet wanneer de volgende bus zou komen, “Niet elke bus doet even lang over de reis, dus wanneer de volgende hier is, is niet duidelijk”. Ik verwacht wel dat iemand die bij Arriva werkt mij kan vertellen hoe lang ik op hun vervangende bus moet wachten of mij in ieder geval de juiste service biedt zodat mijn bus niet voor mijn neus wegrijdt.

Als mijn trein rijdt en als de medewerker van de Arriva op de hoogte je van hoe de bussen rijden en wanneer.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 28 augustus 2016 om 19:12 geantwoord

Beste Eran,

Vanwege een blikseminslag kunnen er op dit moment inderdaad geen treinen over het spoor tussen Groningen en Zuidbroek. Hierom zijn er vervangende bussen ingezet. Deze bussen rijden tussen de stations heen en weer, hier is geen stipte dienstregeling voor bekend.

^NT
Arriva webcare.

Alle klachten die gemeld zijn door EranM