Klacht: zeer slechte service

op 25 juli 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Onze bestelling is zomaar geannuleerd door de Zara. We hebben al wel betaald via Ideal. We wachten nu al 2 weken op terugstorting vh geld. Ik heb al vele malen gebeld en gemaild. Krijg steeds hetzelfde te horen: we zijn ermee bezig, u hoort snel van ons. Niet dus!!! Het lukt me niet om het geld terug te krijgen!!
De Zara maakt een fout door zomaar de bestelling te annuleren en ik moet zelf zorgen dat het geld teruggestort wordt.
Schandalig!!!

Gewenste Oplossing:

Uitgebreid assortiment

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin Schotpoort